quinta-feira, 27 de agosto de 2009

Se eu pudesse desamar a quen me sempre desamou, e pudess' algun mal buscar a quen mi sempre mal buscou! Assi me vingaria eu, se eu podesse coita dar, a quen mi sempre coita deu. Mais sol non posso eu enganar meu coraçon que m' enganou, per quanto mi faz desejar a quen me nunca desejou. E per esto non dormio eu, porque non poss' eu coita dar, a quen mi sempre coita deu. Mais rog' a Deus que desampar a quen mh' assi desamparou, ou que podess' eu destorvar a quen me sempre destorvou. E logo dormiria eu, se eu podesse coita dar, a quen mi sempre coita deu. Vel que ousass' en preguntar a quen me nunca preguntou, per que me fez en si cuidar, pois ela nunca en min cuidou. E por esto lazeiro eu, porque non poss'eu coita dar, a quen mi sempre coita deu. Pêro da Ponte, CV 567, CBN 923

Sem comentários: